niedziela, 9 lutego 2014

Nowy rok, pierwszy post

Witajcie,

W ten deszczowy, zimowo-wiosenny, lekko chłodny dzień, postanowiłam, że usiądę i napiszę pierwszy post.

Zawsze lubiłam tworzyć coś z niczego i robić wszystko po swojemu. Od małego dziecka lubiłam majsterkować i robić wszystko od podstaw. Było to lepsze od kupowania gotowych produktów. Sprawiało i nadal sprawia mi to dużo radości i przyjemności.

Założyłam tego bloga, do którego przymierzałam się z resztą ponad rok czasu :), aby podzielić się z Wami moimi pasjami, pomysłami i tym co udało (i uda) się mi stworzyć.

Zapraszam Was serdecznie do zaglądania do Brunladnii. 



3 komentarze:

  1. Wreszcie Kobieto! Już myślałam, że się nie doczekam :P Ja też rok zbierałam się do założenia bloga a teraz nie wyobrażam sobie bez niego życia :) Obawiam się, że Ciebie też to czeka :) Z niecierpliwością czekam na pierwsze prace i w ogóle na posty :* Buziaki :******

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia. Postaram się blogować jak tylko będę miała choć ze 2 minuty spokoju :)

    OdpowiedzUsuń